carro..! <3


Jag och Caroline ! <3

Som ni kanske förstår så har jag och carro tappat kontakten.
Och jag tycker det är jätte tråkigt och är jätte ledsen över det !
Även om jag vet att det är mycket mitt eget fel. (Jag var nere i deppession och orkade inte höra av mig till någon, och tyvärr blev caroline jätte sårad av det och det förstår jag, men just nu finns det inte såå mkt jag kan göra åt saken)
Jag har försökt att få tillbaka kontakten men det är SVÅRT! .¨
Inte för att vi inte vill utan för att hur vi lever just nu båda två.

Hon är mycket med kompisarna som bor runt om henne och jag är mycket med kompisarna inne i stan.

Visst man kan ändå träffas,  men vi jobbar mycket och har inte mycket tid över.
Hennes andra vänner är inte så glad för mig och de vill ju inte rikigt att jag ska vara med om dem umgås.
Och Självklart så kan inte carro bara lämna dem för att umgås med mig.

Så i denna situationen sitter jag & carro just nu.

Jag saknar och tänker på henne varje dag. Det jobbigaste är att jag saknar henne så mycket.
Men vi har JÄTTE FINA minnen som jag aldrig kommer glömma.
Men ibland önskar jag att jag kunde glömma.
Det är minnena som gör att jag saknar alla fina stunder vi haft ihop.
Hade jag kunnat få saker ogjort , hade jag gjort det , för min störta förlust är att förlora Caroline!. :'/
Fan, fan, faaaaan ville inte börja gråta.
Men caroline.. JAG SAKNAR DIG OCH ALLT VI HAR HAFT!
Men jag tackar !  För du gjort mitt liv underbart roligt och minnesvärt ! <3 .

I still love you my friend <3




Kommentarer
Postat av: djksadgaskjfsnz

2011-11-28 @ 16:13:46
Postat av: djksadgaskjfsnz

2011-11-28 @ 16:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0