underbar helg :)



(mamma&Lille Kevin )
Hemma hos mamma. Och känner för att ta det väldigt lugnt ikväll :)


Måste bara tacka alla för en underbar helg :) <3
Hade det jätte trevligt både fredag&lördag!
Fredag var jag ute med jocke m.m och träffade massor med barndomskompisar :).
Lördag var jag ute med Nicklas. Sjukt underbar kille :) . Träffade hans kompisar, väldigt trevligt folk.
Bilden sen i lördags är väl inte den bästa, men jaa (A)
Träffade även Benjamin lite senare under kvällen.
TAck för allt :) <3
Hörde nu att Emil också hade varit där, men jag missade dig :( förlåt vännen !

Jag tyckte caroline var lite elak mot mig i matan idag :/. Eller ja, egentligen är det sanningen jag blundar för.
Men gumman! , Vi fixade det otroligt bra, från 1 sida till en annan ! ;D . Sen gjorde hon skalbaggar med oliverna ! :P
ibland så har man mer tur än vad man tror, Vissa saker kan sluta väldigt fel. (a)
Caroline !?!, jag tror jag ska bli lite försiktig (A) eller bara lägga ner allt ;p . hahaha .

NU SKA JAG BRÅÅÅÅÅÅKA MED MIN LILLE KEVIN ! oj, snart fyller han 3 ;D .<3



Kommentarer
Postat av: Ben

De var riktigt roligt, även fast jag inte kom ut förens 4. Snacka om karate fylla haha

2010-03-01 @ 22:19:10
Postat av: Lintottan<3

Bunny honey ! lägga ner det behöver du inte bara släng över det övriga på mig bara hahahaha oliverna var oxå ganska roliga hahah fast att du knappt kunde äta dem efteråt:P hahah tack för denna dag hahah :) kramis <3

2010-03-01 @ 22:51:33
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0