Marina Plaza



Idag börjar praktiken på Marina Plaza med fellan !  :) .
Mår faktiskt väldigt bra idag även jag gick och la mig med feber igår.
Lite konstigt att vi har 13 v praktik medans alla andra bara hade 10 ;p .
Men jag hoppas vi har en fördel med det :)

Känns lite fult att komma dit idag och säga till att man behöver vara ledig ett tag imorgon och gå tidigare på fredag ;p . men det fixar sig säkert :)
Jo, på tankte på Torsdag: Så ska jag ta proverna då. Sätta ngt armband på handleden som leder in ström och får fram salt. Men det läskiga är att det står att man kan få allergiska reaktioner och man får blåser på handleden.
OCh egentligen tycker jag detta test är lite löjligt. Det är magen jag har problem med men de ska kolla om jag har ngn lungsjukdom.

Nej , nu ska jag göra vi mig  :) <3


Kommentarer
Postat av: Lintottan<3

stumpan :) ahahaha typiskt dig de försöker ju och tyvärr är ju inte du läkare :) haha

2010-03-03 @ 22:03:02
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0