Tempel 2/3 2o1o <3





OBS ! Text kopierad av Caroline Öberg (lintottan.blogg.se)


Inatt morse eller vad man ska kalla det!?! var Jasse och jag ute och festa men alla andra klenisar var ju hemma och vila efter nyår haha. (alltså inte många ute överhuvudtaget) Vi var i alla fall först på stingsen och tog en cider där vid 12.00 typ:P hahah sedan gick vi bort endast för att säga hej till polaren på bulls:P sedan blev det tempel och där mötte vi upp Josse och vicky. Vicky och Josse gick typ vid tre men det var efter det som det börja hända saker haha med playern, the freak, engelsman från serbien och några till hahaha

en kille som kom fram och börja dansa me oss och var helt sinnes sjuk... haha Jasse såg honom inte först men då stod han och dansa med sina händer runt hennes huvud bakom henne alltså och hon såg inte det och jag börja as garva hahah och någon som dansade ut mer än honom hittar man aldrig hahaha Jasse vet vad jag menar:P
sjukt roligt:)
sedan hade vi han från Serbien han hade nog någon dum uppfattning om svenska brudar alltså han fråga om han fick dansa me J men hon sa att hon dansa med mig så han bara vänta lite så gick han fram till mig och fråga om jag kunde engelska och japp de kan jag.. så han bara okej can I take your friend to the bathroom så jag bara NO NO NO haha
så började jag ju as garva så han bara is it fun? hahah nänä inte alls
sen hade vi tian haha playern han dansa först med en tjej så när jasse skulle röka så byta han nummer med henne där ute sen gick hon så gick hon bara hem... sen gick han in och dansa med en annan tjej som tydligen inte var så intressant för han titta mer på oss än vad han titta på henne hahaha Jasse påstod att han titta på mig men skulle inte tro det faktiskt:P haha så med han dansa med henne så både log vi och dansa mot hans rygg  haha så jag våga till och med röra honom lite men bara för att han drog sin hand längs min rumpa hahhaha;) sjuka saker alltså hahaha men riktigt roligt och tetas me honom alltså och det är inte ofta jag vågar göra sjuka saker alltså hahah men ROLIGT JU HAHAHAAHAHAHAHHAA
MEN TACK FÖR ALLT ROLIGT IGÅR TOPPEN TOPPEN.
Kramiz <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0