Godnatt :D



Måste säga tack till caroline & fler, men mest caroline för en jätte trevlig helg :) <3.
Har alltid lika kul med dig gumman <3 .  Fast denna helgen har varit like sjuk ;p  hahaha !.
love u gumman <3 <3





Idag har varit en riktig slapp dag :) . Vaknade vid 1. Pappa gick & köpte bullar sen blev det frukost :).
Vid 3 så åkte Caroline hem :/  och jag & pappa åkte ut på väla .
Nu äntligen har jag pratat med The phone house, de ska ringa mig när de får in lånemobiler så jag kan lämna in mig ;p .  Den mååååste lagas ! ;O .

Nu är det dax att sova ! , eller ja. titta på tv, sen sova ! . 

Godnatt  <3

Kommentarer
Postat av: Lintottan<3

2010-01-05 @ 16:29:06
Postat av: Lintottan<3

Bunny love you tooooo

2010-01-05 @ 16:29:38
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0