mkt men ändå ingeting :)

Jag har inte bloggat på ett tag nu så tänkte berätta lite av varje nu :)
Onsdags kvällen blev till en myskväll. inga detaljer :)
Torsdagen blev en lugn dag :) satt i telefon typ HELA dagen ;p. Me tröttar aldrig på att prata med lilla caroline :)
<3
Läkaren ringde om mina svar från magnetröngten också. Kanske inte jätte bra :/ men vi får väl se vad som händer nu. Det skulle ringa tillbaka till mig när de pratat med barnläkaren (som har haft koll på alla undersökningar&prover sedan innan) Jag har iaf fått en ny tid bokat för magnetröngten i sommar :)
Fredag - fullt upp hela dagen (a) . ute på expert med pappa, emelie & familj.
Emelie skulle ha en ny kamera till när hon åker :)
Emelie ska åka till Indien & thailand och stanna 3 månader ,  och hennes storebror André fyllde år :)
trevligt att träffa folk man inte träffat på några år.
Måste berätta att jag fick en jätte söt teckning av Julia (mias dotter) <3 älskar denna lilla tös ;D <3
Vid 18 så var jag & pappa bjudna till Emelie&André på middag nere på Oss emellan. Blev en jätte god tacobuffé & sen ostbricka :) Vi bestämde att vi skulle ut efter maten & allt :)
Caroline kom ner vid 22 tiden och vid 00 så drog vi först till Pl13 och sen vidare till Tempel.
Tempel var het okej även om caroline inte riktigt var på humör. Jag vet vad som är fel men kan inte riktigt hjälpa :/ <3 . Lite jobbigt att veta att min docka mår dåligt och jag inte kan göra ngt för det ska bli bättre.
Men i vilket fall som helst så träffade vi "puddingen" . HAHA !,  lika knäpp som vanligt.. Sen att jag liknar pippi långstrump ? ja ,  det var iaf ngt nytt (A).
The freak var också på tempel men vi lyckades gömma oss ganska bra tycker jag xD.
Träffade emmelie, kim, luce m.m som vi dansade med där. Men får ju inte glömma att berätta att jag träffade lilla jocke ! :O  .  eller ja , han är ju inte så liten längre , men känt honom i FLERA år nu så för mig är han fortfarande liten :) .  Men han är en av mina bästa vänner och kommer alltid att vara <3
Bild på mig&Emmelie på Tempel ! ;p

Idag så vaknade jag&carro vid 12 och åt frulle gjorde vi oss och åkte hem till henne i Viken!.
Medan jag låg och tittade på tv så gjorde hon mat (a) (hon ville ej ha hjälp!)
Det blev ugnstekt falukorv med potatismos & lingon ! Gott gott ! tack för maten gumman <3
Efter maten så gjorde vi fruktdrink och satte oss i jazzucin :) Mysigt att sitta där i varmen & prata lite :)
Vi behövde nog snacka ut lite :)
Nu ligger vi i soffan & kollar på tv ! .  Blir en lugn myskväll :)
Godnatt & sov gott =) <3
love.love.love <3

Kommentarer
Postat av: Lintottan<3

Tack hjärtat för denna helgen :) puss<3

2010-01-10 @ 23:43:24
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0