Vilken dag..

Dagen började med att jag vaknade hemma hos carro. Tog lite extra sovmorgon så vi kom lite sent, Men när vi kom in till skolan så kom vi på att vi hade sovmorgon :/ .  Vår nästa lektion skulle börjat 09.30  Men vår lärare var sjuk sen nästa lektion började kl 12.15 så vi åkte till mig och åt & pluggade lite ;P.

Nu har vi ätit av glassen ( lite mangoglass och lite apelsin/citonglass) . Vi kan aldrig hålla 1 hel dag med nyttiga saker utan minst 1 onyttig om dagen ! . Nu får jag fortsätta plugga innan hon dödar mig ;p .


..<3

Kommentarer
Postat av: Lintottan<3

I have allready killed you!!!!! Jag är inte onyttig...

2010-02-03 @ 22:42:26
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0