Nya tag :) !

Fredag : Först skolan. Gud så roligt har jag inte haft på länge. Det kom kockar till parapeten som skulle hålla i maten för en vinprovning. Jag kom med att jobba med Sara från Sofiero. Hon var en riktig härlig människa och vi gjorde "gannapasse" (Anklever med vitchoklad, passionssås och valnöts"kaka") . Men jag fick smaka på anklevern som var helt okej. Den smakade mkt vit choklad och wiskey :) . Igår innan vi gick hem så sa Kriss ( stjärnkocken från usa + köksmästare) att vi skulle ta med dounut´s .
Tempel på kvällen. Ganska kul, men mkt desperata killar ute.
Lördag ( idag) : var nere på parapeten & lämnade dounut´s till kriss. Sen nu hemma hos caroline för en myskväll :) .
Jusstdet , jag har ju glömt att säga att jag gör ett försök att bli rökfri.
Lite småjobbigt men det går :) .
Nu ska jag kolla på djungel George. och vila (a)

Kommentarer
Postat av: Roger

Tja! Se nu till så att du inte köper nya cigg så kommer du att klara av det. Det är jag säker på :)

Kramar ;)

2010-02-07 @ 14:08:46
Postat av: Lintottan<3

Bunny you will survive <3

2010-02-07 @ 21:51:55
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0