Bitch..



Igår va jag med lillasyster heeela dagen !
Var nere och fikade på Ebba´s och sen hem och började på maten
Hon ville ha kyckling, klyftpotatis och limesås , så det blev det :)
Vi kollade på film (kärlek på hal is & marley&jag) Jätte bra filmer :) <3
Jätte mysigt att umgås med syster & bara få prata ut :) <3
Vi får ha fler såna studer gumman ! I Love u sis <3


Idag har varit en ganska lugn dag ;o.
Efter skolan så åkte jag&Caroline hem till mig och gjorde kladdkaka!.
Vi har kommit på en sak .
Caroline- kan inte göra kladdkaka ( blir alltid chokladkaka)
Jasmin- Kan inte göra chokladkaka( blir alltid lite kladdig)
Men den blev verkligen jätte god.

Snart dax för mig att göra min pizza? . ja, blir hemmalagad pizza till mat ikväll :)



Jag förstå att alla inte kan vara perfekt.
Men ibland måste man lätta på allt och låta det komma ut.
Jag finns här för dig i ALLA lägen och vet om att jag har varit en riktigt BITCH Nu ;O .
förlåt för det, men kan inte hjälpa det :/
Men gumman lilla , jag älskar dig & finns här för dig ! <33
var aldrig rädd för att prata med mig :)





Kommentarer
Postat av: Lintottan (caroline)

DEnna dagen kommer jag ihåg som om det vore igår! första gången vi skolka från bilden! ;P

2011-01-31 @ 21:57:04
URL: http://lintottan.blogg.se/
Postat av: Lintottan (caroline)

hah denna dagen kommer jag ihåg som det vore igår! först gången vi skolka från bilden! haha

2011-01-31 @ 21:58:24
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0