Underbart ! <3

Ni kommer aldrig fatta hur underbart det är att ha en vän som caroline <3 Tack för allt gumman<3
.

Måste bara säga tack till alla för denna helgen :) <3 Kanske lite mkt vin för allas del, men kul hade vi :)
Hoppas bara inte vi skrämt iväg barnen ;p

caroline : jag har öppnat mig för dig HELT!  och nu vet du exakt ALLt om mig, även om det va sjukt jobbigt att berätta så vet du. Det jobbigaste med det är att jag kan inte hålla det bakom mig längre.


Haft fackprovet idag och jag hoppas verkligen det gick bra ;) men det tror jag att det gjorde :) .
På fredag blir det nationella i Svenska B. kan ju inte säga att jag längtar men jaa ;p.



jag undrar ibland hur mina syskon ser mig ? ;P
Kevin 3 år: vad har du gjort med din tjockismage?..
Hampus 7 år: jasmin, kan du få bebis? har du det nu?

Ehhh.. jaa, vad ska man säga? ;p

Kommentarer
Postat av: Lintottan

jag hoppas du vet hur jävla glad jag är för dig oxå Puss<3

2010-04-20 @ 22:25:47
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0