Trött :/


Praktiserade från 17.00-22.00. Inte en jätte lång dag men en intensiv.
 Hade många bokningar men det va väldigt roligt :) .
Börjar känna mig hungrig men orkar inte tillaga något nu, så det får lite frukt&grönt. :)
Som ni kankse förstått så har rökningen inte gått alls bra , och är faktist besviken på mig själv att inte klara det. Men får väll ta nya tag och försöka igen :)
Så skönt att få snacka med dig , saknar dig och du är riktigt underbar . men som vi sa, alla går vi olika vägar . Vissa tar en och ångar sig och försöker dra sig tillbaka, men då är det försent .  Men that´s life.

Lite tråkigt är det att bara träffa carro typ 2 dagar i veckan ! ;o .
Och ni som känner mig vet att jag älskar att prata! :) och då kan ni bara tänka er hur mkt jag verkligen pratar under måndag&tisdag med carro. Guuud , när man tänker efter är inte flabben stängd en minut :).

Jag hatar verkligen den ipred lagen ! guud lika arg blir jag varje månad typ, Inga låtar på mobilen typ. bara gammalt skit som ligger och dammar ! ;o- och gå in på internet för att lyssna kostar förmögenheter ;p .

Nej , nuu ska jag verkligen gå och lägga mig :)
God natt & sov gott :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0