Slut för idag :)


 Nu är praktiken slut för idag :) Vi var en person mindre men det funkade jätte bra ändå :) Och det är underbar personal och de har verkligen min humor ;D . haha, lite torr ibland med det är bättre att skratta mycket än att vara en sån torris ;)  .
Fick ett jätte bra råd av chefens fru om en ansiktsbehandling, Lät riktigt härligt :)
fotbad och te till en förberedan. Sen blir det färgning av ögonfransar och ögonbryn och efter det 90 minuters bendling med krämer och massage för anisktet. Kostar bara runt 300 kr. Riktigt sugen blev jag och funderar faktiskt på att testa det :) .

Känner att min mobil behöver lagas, har haft den snart 4 månader och den dummar sig redan. Den ska fungera som en dator men å,ä och ö är jätte sega så skriver man ett medelade så kommer de i fel ordning i meningen :(.
Men vi får se när jag får tid att lämna in den. Lite synd att man köpt den och har abonemang i 2 år ;o .

Caroline bad min om råd idag, men hon vet mina problem så jag kunde inte ge så bra svar till henne ;/  Förlåt snäckan <3 . Men du är min bästa vän gumman <3 Jag kommer alltid att finnas här för dig och alltid ställa upp för dig i vilket väder som helst :) .  I love you sunshine <3


Kommentarer
Postat av: caroline

I love you too sweety <3 puss

2009-09-12 @ 23:01:17
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0