Några tips ? :)

 Fredag: var ute och tog lite och dricka , sen hjälpte jag bojjo att vinna på atomaten, eller ja , jag klickade rätt så han fick bonus, Sen skulle jag försöka , men gick minus ( som vanligt när jag spelar ) . Men det var en trevlig kväll ändå :)

Idag har jag varit hos jeanette och sånt :) Hjälpt henne med lägenheten & ätit pizza och sånt gott :) 
 Tack för en härlig dag <3 -

Nu har snart hela helgen gått och jag känner att jag inte gjort ngt speciellt, utan bara slappat , Som man också behöver ibland.

Känner mig lite förvirrad för tillfället, både ut&in  Men det fixar sig ;D . (mamma , bli nu inte orolig för mig <3 )

Pappa var i ullared i fredags och jag kände verkligen av mitt shoppingberoende när han kom hem ..
Han kom hem och satte ner sina påsar. Jag frågade om han köpt ngt till mig, men han erbjöd en påse geléhallon(Öööörrk  :O )   Men jag kände verkligen att jag ville shoppa, att jag skulle ha ngt som var Nytt , i de tillfället kände jag bara att jag kunde börjat gråta när som helst, men jag gjorde inte det , Men fyfan... om jag så hade köpt ett linne eller ett totteband vad som helst som jag kände var nytt. Men efter ett tag gick det över. Men ni fattar inte hur jobbigt det är att känna att man MÅSTE handla.. hur ska jag lära mig att spara ?

Några tips hur man sparar pengar ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0