Män som hatar kvinnor.

Igår kväll såg jag på filmen "Män som hatar kvinnor". Jag brukar inte vara glad för svenska filmer, men denna var riktigt bra ! Jag tycker verkligen att ni alla borde se den :)  Nu har 2:an kommit ut på filmen också "Kvinnan som lekte med elden" Den måste också ses efter att jag tyckte om den första riktigt mkt :) Tänker inte berätta vad den handlar om för jag tycker att  ni borde se den själva. Jag vet , jag vet det är en svensk.. men så tänkte jag också. SE DEN !! :D

Hemma hos mamma och ska snart äta morotskaka ;D mmmh, va gottit ;D <3 Mamma tycker om att baka och jag tycker om att smaka :) . men vad han man annars än dotter till ? ;) . Nej, nu kommer snart mamma hem, hon har varit och köpt kebab till henne och min lillebror, Fy va äckligt med kebad ;p .  haha , jag tar väll ett glas proviva eller ngt annat gott :)

Imorgon så är det dax för skolan igen.. kul att träffa alla människor igen, ( är ju bara i skolan 2 dagar i veckan)

Ja, jag har ju glömt berätta om praktiken på s/s swea. Men det går jätte bra och där är riktigt bra personal :) . Trivs grymt bra får jag ju säga :) .  Nej nu orkar jag inte skriva mer jusst nu ;p kankse kommer ett godnatt inlägg senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0