Igår kväll :)


Igår var jag och pappa ute och kollade på Angelos & Thao´s nya hus. Det är ett stort pojekt de har framför sig, men de fixar de : ) . 

På kvällen blev jag&pappa sugen på schnitzel och bestämde oss för att gå ner till edelweiss och äta. 
Det var så otroligt goooooottt  ! :O .  men mätt blev jag :) som vanligt ;D
Sen vidare ut på stan och festa ! 


 
Vid 2-3 tiden idag ska jag ner till farmor med släkten, hon har fyllt 57 och har ett litet kalas :,)  men smörgåstårta, 1 med tonfisk&räkor och en med rostbiff. Men säg vafan du vill. kvittar ändå vad jag säger sålänge du ALLTID ska ha rätt, jobbigt att låta ngn annan ha rätt ngn gång ?! . .

Får se vad som händer ikväll, ska ju jobba imorgon ?! :O . så tråkigt, men kankse blir utgång ändå ikväll igen :) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0