Hon är dum i huvudet..

Vår svenska lärare fick damp på mig&caroline idag "igen", men idag var det inte vårt fel.. men jag har kommit på vad rumpnissen heter (karin) tror jag det var ;p  hon är verkligen dum i huvudet .. :O


Min lille katt är på djursjukhuset med feber och ngt fel på ögat.. Han kan inte öppna ögat, så han ska stanna tills imorgon med dropp under natten. Imorgon ska de försöka öppna hans öga och se vad som är fel.. hoppas det inte är ngt allvarligt :/ <3.  Love u contradoor :) <3. Namnet på katten kommer från min lillebror men det är ganska sött på den lille skiten :) . Lite orlig är jag faktisk :/ ..

 

Nej , nu mååååste jag verkligen sova. Känner mig inte helt 100. Mår lite dåligt :/ Hoppas det går över nu när vi har praktik :)

Praktiiik imorgon ;) <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0