Hm :/

 Lite jobbigt nu dessa två dagarna, har haft så satans ont i magen.. ( uppe vid buken) Och jag orkar inte ha mer problem med den. Det ända jag gjort nu i 2 dagar är typ att ligga och vila för det gör sååå ont.


Även andra dagen på apun var bra . :)  Riktigt rolig och träffade nya människor idag med :) Det känns verkligen bra att vara där , alla är snälla och trevliga :) Men jag är lite rastlös av mig och vill ha ngt att göra hela tiden . Men idag sa de till mig att ta det lugnt att prata lite med andra för det fanns ingenting att göra :/ . Men lite rast behöver man också . Men Vi jobbar bra och snabbt så tiden kommer när man inte har fler saker att göra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0