Dax igen ! :)

Nu är det dax för att sova igen, Eller já.. har inte sovit så mkt nu förtiden men ska sova tidigt idag :)
Mamma har köpt en dvd (little fish) ska väll se den innan jag somnar också :)


Jag har typ fått en pil i pannan nu, vet inte varför jag är på flipp humör hela tiden. . Men vår svenska lärare ville slänga ut oss för vi satt och små pratade för att vi engagerade inte oss i lektionen. Men bra då att de som låg och sov på bänkarna gjorde det :) Men hon ÄR lik en rumpnisse (a) (förlåt *hennes namn kommer jag inte ihåg*) .

Imorgon ska vi pröva studentmössor.. Snart får man börja träna lite så man kommer fint i balklänningen :). Men det funkar, har inte jätte mkt att träna bort.. Lite fett från magen sen FÖRSÖKA få lite större rumpa ;P. Om det nu går ;) <3.

Nu ska mamma in och kolla lite om sin gamla klasskamrat (anna Anka ) .

God Natt & Sov Gott <3
LOVE <3
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0