Vilket humör ;p




Mitt humör har varit på topp i skolan . Men brukar vara på bra humör, iaf där :)

Jag skämde ut mig lite i äffären idag.
jag kom fram till kassan och där stod en korg och jag ställde mig för att lägga mina varor för korgens ägare var inte där, men jusst då kom en man med en mjölk i handen (jag trodde det va hans korg också)
Jag ( till mannen): Eh, Är det okej om jag står här?
Mannen: eeeh?! jaa, det tror jag , ( han kollade jätte konstigt)
jag bara :  Jahaa, då är det inte din korg, men då är det min plats.
mannen : ehh. ja, okej?..
Pappa vände sig mot mig och bara skrattade och tittade på mig som jag va dum i huvudet .. ;p

Ska sova nu snart för ska ju till s/s swea imorgon ( praktiken) . Jag undrar vad de säger nu efter att jag har varit borta förra veckan. Hoppas allt löser sig :)

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0