ngt tips ? :)

Nu har pappa & jag varit nere och solat. :) lite brun får man va på vintern, kan ju inte gå omkring som ett spöke heller ;o . . Visst fick ju jätte lite färg i bercelona men inte den färgen jag vill ha ;p ..



Har haft det lite jobbigt nu på sistonde och tyvärr har jag gått ner 4 kg. väger altså 46 igen :O :'( .
Kan inte fatta hur det är så lätt att gå ner i vikt och så svårt att gå upp. Jag hade velat ha det <tt kolla på en kaka och gå upp i vikt direkt , för då kan man ju låta bli om man inte vill gå upp..

Har ni något bra tips på hur man kan gå upp i vikt om inte mat fungerar ? :) vill verkligen inte ligga under 50 kg.
visst jag är ganska kort men jag vill ändå ha lite figur.. :/ . och saken är den att jag har prövat sånt pulver om man ska gå upp i vikt av (även man inte tränar så ska det fungera) Men nej, det fungerar inte..
Har börjat fundera om bukspottskörtlen gör det svårare att gå upp i vikt för min del, jag har ju ganska mkt problem med den ..

Har ni ngt bra tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0