mamma <3

Måste bara berätta hur stark min mamma är. Försåtr inte hur hon orkar. Hon tar hand om 4 barn,hem & man. .. Precis haft mig på sjukhus och avlivat vår lille kise. Hon är grymm min mamma <3, Ett hjärta av guld <3  Hon är alltid lika omtänksam och generös <3 Guuud , vad jag älskar dig mamma <3 <3 .

Som ni kanske förstår så är hela familjen lite ledsen för Contradoor <3.  Men den hade problem med ögat och fick operera bort ena ögat och bara två dagar senare släppte hornhinnan på andra ögat. De sa att de kunde försöka göra ngt men hade aldrig gjort det tidigare så de visste inte resultatet. Vi tog beslutet att inte låta han va en försökskanin utan vila i frid <3 .<3 .  Vi älskar dig Cooontra <3 Rip <3 <3


Mamma ! .  Du är bäääst ! <3 <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så har jag mycket stöd av en underbar dotter. Kram

2009-10-04 @ 12:19:53
Postat av: alexandra

Aww, Vi har tur som har våra mammor!!

2009-10-04 @ 14:03:26
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 02:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0