hur ska jag klippa mig?

Måste verkligen klippa luggen igen nu ;/ ,  den växer som bara den.. Men frågan är hur ?! .rak lugg eller snelugg? . hmm.  Det är lättare med raklugg för man slippa platta den hela tiden då :) .
Men vet inte riktigt, har ju snelugg nu men jaa.  Hur ska jag klippa mig ?!

Gud va skönt att jag fick ännu mer pengar på kontot :) . Man får ju pengar av att ligga på sjukhus, men 1600 kr för 3 dagar ? ;D . men det är perfekt med pengar nu till barcelona, så man kan shoppa lite mer ;) . 

Jag känner att jag måste rensa ut lite kläder ur gaderoben, men det är fina kläder.. känns lite tråkigt att slänga det , men min lilla systser är ju både längre&större än mig nu, så tror inte de passar henne :) . Och nej, det är inga slitna kläder utan kläder jag bara använt 1-2 ggr. Köpt de för de va fina men sen när man kommit hem så trivs man inte riktigt i dem. 


Hur ska jag klippa mig ?


Kommentarer
Postat av: caroline <3

lugg-... lady gaga <3<3333333

2009-10-10 @ 23:09:11
URL: http://lintottan.blogg.se/
Postat av: caroline

luggggggggg... Lady gaga <333333333

2009-10-10 @ 23:11:05
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0