Flickan som lekte med elden!

Kom precis hem från bion, såg flickan som lekte med elden ( en uppföljare till män som hatar kvinnor) Filmen var fruktansvärt bra!! . Men man måste nog se 1:an innan man ser denna. Men alla ni som sett män som hatar kvinnor se denna filmen ! :O 
 
Frågade ju mamma innan om jag kunde höja mitt belopp på mobilen och så snäll som hon är så sa hon JA ! :D .  Jippi, nu kan jag skicka sms igen ! ;D Love u mammii<33

Onsdag blir det en gott hemma hos lina&christian :)  gott gott ;d .

Exakt 2 veckor tills vi åker till barcelona :) ! ! -

- Måste bara få säga att facebook är en av de tråkigaste sidorna nu. Man går in kollar lite, läser om andra sen inte mer. . Finns så många andra sidor som är bättre. Så bara så ni vet är jag inte inne på facebook så mkt. Inte heller msn , men finns alltid på mobilen :) 0707294705 <3

dax att sova nu tycker jag :) 
Nattinatti <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0