Lördag!

Idag har jag&pappa hunnit med jätte jätte mkt . Vi har fixat hela lägenheten ;p  fikat med mattias på väla och varit på ikea.
Jag hittade madrasser jag ville ha , men de kostar 4000 kr.  Kommer kännas lite att köpa de när man ska spara pengar till resan ;P  . men så är det ;) .

Middag idag blev vår favorit (A) . Kycklingfilé, klyftpotatis och limesås ;)  .  Såå gott  ;D <3


Är ganska tung i kroppen idag och känner bara för att vila och ta det lugnt :) så det blir nog snart att lägga sig i sägen och soova :) .


Jobb imorgon och sen hem till mamma <3 . 

Saknar min lilla solstråle , caroline <3

Kommentarer
Postat av: Kiiim .

meeh! jag vill ju också äta de ;o

säg till nästa gång, så kommer jag buums !

puss ;)<3

2009-11-20 @ 21:45:23
URL: http://jasminssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0