hm.

Måste säga att jag blev riktigt glad när jag kom in i matan idag, visst de var inte ngn god mat men salladen ;o. det fanns så mkt sallad att välja på , Gottgott, + det bästa var att vi fick en liten dessert (en mango,ananas och melon sallad) .. Det har de fixat ganska bra tycker jag . Jag är jätte kräsen när det gäller mat men detta var bra för att vara skolan :)



Fikade med caroline efter skolan som var riktigt trevligt. Vi båda kände nog att vi behövde prata ut :) <3


Nu ska jag snart göra lite mat till famlijen, men förswt blir det lite tv med lillasyrran <3


Nunc nos vivomus!! <3 . gör det bästa av det ..

Kommentarer
Postat av: caroline <3

tack själv honey <3 vi kan alltd snacka om allt:) puss <3

2009-11-03 @ 22:45:37
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0