Glömde :O

Jag glömde berätta att jag va nere på skånetrafiken igår och skulle fixa mitt busskort, (avmagnetiserat & byta till jojo kortet) . Jag kollade på skylten och såg nr 102. Jo, jag såg folket men när jag fick nr 180 tappade jag hakan :O
jag fick vänta 70 nr ;o . Men som tur var så träffade jag min syster & hennes mormor och fick gå fram till deras nr på 144 ;p . Men att det kan vara så mkt folk samtidigt ;O.

Sitter i skolan nu och ska börja med samhälle. Får väl försöka konsentrera mig men det fungerar inte alls ;p .

tack alla för i fredags , jätte trevligt <3

Tack så mkt carro för du la upp bilden ..
Vi var med i city tidningen sedan i fredags men ser ju helt förjävlig ut ;p .  men tack carro ;p

http://lintottan.blogg.se :)  ,.

Nej , om man ska fortsätta med sahället nu ..


Kommentarer
Postat av: Caroline

kommenta på dig själv honey <3

2009-11-03 @ 10:59:14
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0