Godmorgon :)


Godmorgon. eller ja, förmiddag.
Har varit vaken ett rikigt bra tag nu och känner att det snart är dax för frukost.
Hela morgonen har jag suttit och försökt och försökt få in det med signatur. Och JAAA ! . efter typ 2 timmar funkar det.
Har ledigt från idag (Tisdag) ända till Fredag :D Lyx eller hur ?! :d . Eller egentligen inte för jag har hur mycket som helst att göra ändå ,  PLUGG! .  Allt detta plugg vi har/har haft har gjort mig KnÄpP ! ! .

Men nu ska jag ta något till frukost, städa lite och Leta ( efter ett pass)  - haha :) . Sen PLUGGA ! :*/

Förresten, caroline skulle till läkaren och kolla benet (tror jag, eller va det kanske magen) . Måste ringa och kolla hur det är med henne .  Vad som var fel ? :)  <3  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men de behöver du inte för stängde av larmet i sömnen och missa min tid hahahah så ska dit den andra kl 16.00

:/

2009-05-19 @ 22:04:52
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0