God natt !


Det blev att jag hämtade cyklen idag ist för det regnade för mycket igår när jag skulle och hämta den.
Jag är nog den mest otränade människan på jorden.
men idag har jag varit riktigt duktig, jag och fo cyklade från min mamma ( raus södra) ner till stan och sen upp till pappa för att se på HIF som vann med 3-1 . GÖTT ! .  Och sen därifrån hem till fo igen. Jag börjar känna lite träningsvärk i vaderna och låren. Orkar inte ha träningsvärk, men det kommer jag antagligen att ha imorgon.

Skolan:
Jag har inte träffat caroline på lite mer än en vecka, snacka om att det kommer bli mkt skvaller denna vecka! ,
Nu är det sista veckan innan betygen ska bli satta och alla inlämningar ska in. Lite jobbigt har det varit med allt plugg nu i slutet, Men SNART är det sommarlov!.

Pappa fyller år om 2 dagar och jag om 15 dagar. Sen är det Croatien den 19 Juni . . Häääärligt ! ! .

Nu ska jag sooova :)  Puss god natt, sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0