blöt men mysig picknick :) (igår kväll)


(Jag, fo, pappa och petra) sen kom ( min syster&camilla)
Efter att pappa fick bestämma så tog vi med oss stolar och dricka ut för att sätta oss i parken. När vi kom utanför dörren började det redna men han stod kvar vid sitt beslut.
Vi kom ner till parken och det började ösregna, som tur väl hade jag&fo bra stolar med paraply, men saknade ett. Så under 1 paraply fick vi under 4 stolar :) . Min syster och hennes kompis var och beställde pizza och kom tillbaka och fick sitta på en filt. Men efter att pizzakartongen badade i vatten flyttade vi in under träden där det inte regnade alls :)  


( Jag & fo )
Efter att ha flyttat längre in i parken så frös jag otroligt mycket så fo fick sitta i mitt knä...
Denna bilden såg riktigt rolig ut på kameran, för det såg ut som de "smala benen i mitten " var han och de större benen längst ut vore någon jätte´s. haha


( Pappa & perta )
Jag och pappa fryser alltid, så det är oftast vi som behöver bli varma :)


 Och en rökepauser blev det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0