14/5 - o9



Plugg som vanligt då ja , Det är sjukt hur jobbigt det kan va att lära in all denna fakta.  Men jag hoppas det kommer att gå : ) .  Denna dagen har väll varit helt okej :) .  Jag och Malin A jobbade jätte bra tillsammans och fick mycket bra komentarer om att maten var jätte god, ( chili&vitlöksmarinerade räkor och en marocansk festpaj ) . 
Är riktigt trött på alla tjejers skitsnack, Visst så är det mellan tjejer men det är bara onödigt.  Okej sen kan jag erkänna att det som låg bakom idag det va ingen bagatell, Men "du" vet själv vad som är rätt/fel för dig. Men jag förstår att man reagerar på sånt , för det hade gjort mig jätte ledsen och arg, men sån är verkligheten . Inte alltid lätt :) Men alla har sina åsikter,  och jaa , det va fel gjort ! inget annat att säga, men orkar inte detta skitsnacket . !

jag har varit nere i en svacka, hur jag än har försökt har jag hela tiden mått skit dåligt. Men det är på väg upp igen.. Alla har väll svackor. Men nej , jag har lärt mig att ALDRIG lägga så mkt energi på grejer igen : ) . .
Hoppas allt löser sig för dig med carro <3 . I love u <3

 // jasmin

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha det gör de säkert.. De löser sig säkert för din del me;P <3 love u

2009-05-17 @ 17:05:10
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0