25/4 - o9

Det var faktiskt otroligt kul i skolan idag.
De jag serverade vid mitt bord var riktigt härliga,
vissa får såna sura och sånt men mina va helt underbara och sjukt rolig humor. !

Det bästa på hela dagen var maten på skolan :
man går ju hotell&restaurang så det är ingen skit mat ;D
Oxfile, pommes, bearnaisesås, morötter, broccoli, champinjoner



                                        


Ibland stänger man bara av sig helt, tankarna flyger runt och bara negativa tankar flyger omkring.
Ibland känner man sig så negativ, ful, äcklig , elak, gör allt fel, bara allmänt dålig,
men det är väll så ibland för de flesta. "spec innan den röda veckan :( " .

Vi får se hur dagen blir imorgon ;D.

Nu ska jag och pojken sova :) .  God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0