Today ;D



Skolan idag var ju ett rent helvete ;p haha !

Det började brinna & sen brändes en platta ;p .
Men annars jobbade vi skit bra och allt blev skitgott ! :O

Förrätt: lax&räk toast ( räkröra till mig, äter ej fisk)
Huvudrätt: wellington (smördegsinbakad oxfilé) klyftpotatis & beanaisesås
Dessert: Vitchoklad pannacotta med hallon ;D . !

Sen hade jag, danne & artiomas krig med blöta handdukar , men de 2 mot mig ;p .
Shiit så ont det kan göra när man träffar rätt ;) .

Fick papperna idag som ska va till fackprovet ;O. skojar inte hur mkt det va och det va BARA varmkök :O :/
Pallar inte allt detta plugg !  ;O . så jobbigt ! :/ . Men finns ingeitng att göra :/ Snart över ;D

Äta thaimat idag så jag får väll snart börja med det så det är klart tills pappa kommer hem :)

Sen blir det en lugn myskväll :)<3

Kommentarer
Postat av: lintottan

Fy fan va klantiga vi varit hahaha;P

2009-12-11 @ 15:40:49
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0