Det börjar bra ?



 Andra dagen i skolan började väldigt bra, eller vad säger du caroline ? Vi kollade på schemat och satt och väntade.. efter lång tid ringde vi våra klasskompisar och frågade. då hade vi kollat måndagens schema och var 30 min försenade. ojdå :/

"du" berättade en sak för mig igår som kom som ett slag i magen. Jag vet inte riktigt varför. Men jag kan ej förneka känslorna som varit..  Och fick då ett slag i magen. Jag kan inte sluta tänka på det .  För du finns kvar i mig, (Jag kan ej säga ngt annat) .  jag saknar dig faktiskt, du är underbar :) <3 Men men that´s life .

Snart ska männen iväg och spela fotboll och skit :) .  Men vi kankse hörs ikväll, om det finns en liten tid över :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önska jag kunde säga att det var likt oss men njä tror inte det. Lär inte hända igen eller hur honey?

2009-08-28 @ 19:40:47
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0