29/10 -o8

j .
Väntar på att Carro ska sluta jobba så vi kan bestämma hur det blir imorgon.
Jag ska ut på landet! :O
Men vad gör man inte för hennes skull. Måste se på hennes nya hus, vem vet om jag flyttar dit sen ? :D.

Fick min tid idag ! .
Den 27/11 -o8 ska jag upp till lasarettet och få reda på hur det gick för mina blodprover i Holland. Det har tagit en J*vla tid. Jag skulle fått tillbaka proverna den 11/9 men neeej !? . MEN NU SNART ! <3
 
MAMMA FYLLER 37 år om 8 dagar ♥



J A S !


Xoxo/ Jasse



















Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst kom du och bo hos mig;D haha jag fattar inte detta än;P

2008-10-29 @ 18:03:09
URL: http://lintottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0