Pingvinen :/


SKOLAN! 
skolan var väll helt okej. Jag,hanna, carro och sandra tog en ovanligt lång matrast,
och vi satt och bara skrattade åt små saker och roliga komentarer . Jätte kul , tack flickor <3
 
Vi gick upp för att städa inne i köket och vi skulle skrubba golvet.
Helt plötsligt gick 6 personer emot mig coh började skvätta vatten .
Men jag gav igen lite iaf ( :

Sen skulle jag undvika att bli mer blöt så jag gick in i grovdisken och då kom de
med 2 vattenslangar och tryckte in mig i en hörna och bara sprutade ner mig i vatten.
Jag gick ut som en pingvin! Men min lärare sa att jag fick gå och byta om för jag kunde
bli sjuk av att vara så blöt så jag fick gå medans de andra städade ( :


Måste bara berätta :
Hanna : patrik kan du skicka vattnet.
( han hörde inte vad hon sa)
Hanna SKREK ! : PATRIK KAN DU SKICKA VATTNET?!
och alla bara föll skratt ( :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0