Pappa&dotter ( ;

                                 

 Han kom och hämtade mig och han berättade allt som hade hänt igår, ibland tror jag inte jag känner honom ( ;  
Han berättade att de stod uppe och dansade och helt plötsligt började han sjunga " Tom Jones - sex bomb "  . 
 jag bara tittade på honom och han :  oj , det kom ett flipp.


När vi satt och fikade så pappa som såklart aldrig kan gå någonstans utan att träffa någon.
Vi åt varm ciabatta med soltrokadetomatdressing " Muums "
 Helt plötsligt satt vi och fikade med 4 andra, men det va trevligt .
Love u Pappii <3

syster har fått ngn sorts influensa :/  krya på dig <3

MÅSTE SE PÅ KILL POINT NU !

Kommentarer
Postat av: Kim kuungeen

Ja, du bara vi satt och snackade sen började han sjunga sex bomb till mej. jag bara OJOJ :$ HAhaha <3

2008-11-03 @ 13:21:19
URL: http://kartongskalle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0