1/11 - o8 Aj ! :/


AJ !  Idag gör det ont i min tunga, piercade den igår och det bara bränner och sånt . Men vill man vara fin får man lida pin. Det har alltid min mormor sagt till mig när hon satt och flätade mitt hår (:  Sitter med mitt vatten och har försökt att äta. Men jag kan säga att jag har inte ätit såhär mycket glass på länge ! .<3

När man ser alla barn som är ute och springer "bus eller godis" så tänker man bara tillbaka när man va liten och gick de själv, man kom hem till mamma och visade allt man hade fått och va överlycklig (: .

Saknar när man va en liten och bara hade kul åt ingeting egentligen. <3 När man kände sig fri och lycklig. När man va liten hade man inte dessa problem man fick när man blev äldre. 


Min älskade lillebror <3Min Älskade
lillebror ! 
Han är den
sötaste
snutte på
denna jord ! <3
JAG ÄLSKAR DIG / syster

Kommentarer
Postat av: Yasse

AWEEEH han e verkligen sötast !!

Btw, I miss U <333

2008-11-02 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0